PAP / drr
Przewodniczący polskiej komisji badającej katastrofę smoleńską szef MSWiA Jerzy Miller zapowiedział w środę wieczorem, że w przyszłym tygodniu strona polska upubliczni rozmowy kontrolerów z lotniska ze Smoleńska, które prowadzili z Moskwą.
Przewodniczący polskiej komisji badającej katastrofę smoleńską szef MSWiA Jerzy Miller zapowiedział w środę wieczorem, że w przyszłym tygodniu strona polska upubliczni rozmowy kontrolerów z lotniska ze Smoleńska, które prowadzili z Moskwą.
PAP / drr
Brak decyzji o odejściu na lotnisko zapasowe, zejście poniżej minimalnej wysokości odejścia na drugi krąg, brak reakcji na ostrzeżenia TAWS oraz presja psychiczna - to główne przyczyny katastrofy Tu-154M, wskazane w raporcie MAK. - Rosjanie ukryli fakty dotyczące kontrolerów - komentuje Edmund Klich.
Brak decyzji o odejściu na lotnisko zapasowe, zejście poniżej minimalnej wysokości odejścia na drugi krąg, brak reakcji na ostrzeżenia TAWS oraz presja psychiczna - to główne przyczyny katastrofy Tu-154M, wskazane w raporcie MAK. - Rosjanie ukryli fakty dotyczące kontrolerów - komentuje Edmund Klich.
PAP / drr
Przedstawiciel Polski przy MAK Edmund Klich uważa, że Rosjanie ukryli fakty związane z działaniem kontrolerów lotów. Jego zdaniem "przesadą" było odtworzenie nagrań rozmów pomiędzy załogą Tu-154M a wieżą podczas konferencji poświęconej raportowi MAK o przyczynach katastrofy smoleńskiej.
Przedstawiciel Polski przy MAK Edmund Klich uważa, że Rosjanie ukryli fakty związane z działaniem kontrolerów lotów. Jego zdaniem "przesadą" było odtworzenie nagrań rozmów pomiędzy załogą Tu-154M a wieżą podczas konferencji poświęconej raportowi MAK o przyczynach katastrofy smoleńskiej.
PAP / drr
Polska kwestionuje przyczyny katastrofy w Smoleńsku opisane w projekcie raportu MAK - jak np. złe przygotowanie załogi i presja na nią przez obecność w kabinie osób postronnych.
Polska kwestionuje przyczyny katastrofy w Smoleńsku opisane w projekcie raportu MAK - jak np. złe przygotowanie załogi i presja na nią przez obecność w kabinie osób postronnych.
PAP / drr
Opinia Dariusza Sobczyńskiego, pilota lotnictwa cywilnego, kapitana Boeinga, o raporcie MAK w sprawie katastrofy smoleńskiej.
Opinia Dariusza Sobczyńskiego, pilota lotnictwa cywilnego, kapitana Boeinga, o raporcie MAK w sprawie katastrofy smoleńskiej.
PAP / wm
Rosja odpowie na wszystkie pytania Polski dotyczące raportu Międzypaństwowego Komitetu Lotniczego (MAK) na temat katastrofy polskiego Tu-154M pod Smoleńskiem - oświadczył w piątek przedstawiciel MSZ Federacji Rosyjskiej Aleksiej Sazonow.
Rosja odpowie na wszystkie pytania Polski dotyczące raportu Międzypaństwowego Komitetu Lotniczego (MAK) na temat katastrofy polskiego Tu-154M pod Smoleńskiem - oświadczył w piątek przedstawiciel MSZ Federacji Rosyjskiej Aleksiej Sazonow.
Polska przekazała w czwartek Rosji uwagi do projektu raportu końcowego Międzypaństwowego Komitetu Lotniczego (MAK) dotyczącego katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem - informuje MSWiA.
Polska przekazała w czwartek Rosji uwagi do projektu raportu końcowego Międzypaństwowego Komitetu Lotniczego (MAK) dotyczącego katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem - informuje MSWiA.
PAP / apio
Jeszcze dziś po południu Edmund Klich ma przekazać polskiej komisji swoje uwagi do projektu raportu rosyjskiego Międzypaństwowego Komitetu Lotniczego (MAK) badającego przyczyny katastrofy Tu-154 M. Strona polska ma czas do 19 grudnia na przedstawienie swojego stanowiska, uwag i wniosków.
Jeszcze dziś po południu Edmund Klich ma przekazać polskiej komisji swoje uwagi do projektu raportu rosyjskiego Międzypaństwowego Komitetu Lotniczego (MAK) badającego przyczyny katastrofy Tu-154 M. Strona polska ma czas do 19 grudnia na przedstawienie swojego stanowiska, uwag i wniosków.