Telekineza w kawiarni - niezwykła promocja

Telekineza w kawiarni - niezwykła promocja
(fot. Youtube)
DEON.pl / mm / Youtube

Wyobraź sobie, że wchodzisz do kawiarni i kobieta obok Ciebie,  jak gdyby nigdy nic, siłą woli zaczyna przesuwać meble. Potem krzyczy i książki spadają z półek. Kapitalny sposób na promocję nowego filmu!

To wideo stało się z miejsca prawdziwym hitem sieci. Przez dwa dni obejrzało je ponad 13 milionów internautów a wszystko za sprawą ciekawego eksperymentu, połączonego z promocją filmu opartego na fabule pierwszej powieści Stephena Kinga - Carrie.

Opowiada on w dziewczynie, która wywołuje wokół siebie niewyjaśnione fenomeny telekinetyczne, mszcząc się na swoich byłych prześladowcach.

Pomysł ten postanowiono wykorzystać, sprawdzając reakcje postronnych gości "niewyjaśnione zjawiska" w jednej z nowojorskich kawiarni.

DEON.PL POLECA

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

Telekineza w kawiarni - niezwykła promocja
Wystąpił problem podczas pobierania komentarzy.
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.