Duży wzrost słuchalności Radia Maryja

Duży wzrost słuchalności Radia Maryja
(fot. PAP/Tytus Żmijewski)
KAI / pz

Najpopularniejsze cztery rozgłośnie na ogólnopolskim rynku radiowym straciły jesienią słuchaczy, zyskało natomiast plasujące się na piątym miejscu Radio Maryja - wynika z badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, które publikuje portal wirtualnemedia.pl.

Liderem rynku radiowego w okresie wrzesień-listopad 2012 pozostaje RMF FM z wynikiem 25,3 proc., ale jest to mniej o 1,5 pkt. proc. niż w analogicznym okresie roku 2011.

Na drugim miejscu uplasowało się Radio ZET z 15,2 proc. udziałem w rynku (poprzednio 16,2 proc.). Trzecie miejsce przypadło "Jedynce" (11,1 proc., spadek o 0,4 pkt. proc.). Na czwartym miejscu uplasowała się "Trójka" - 7,5 proc. (spadek o 0,7 punktu procentowego).

Podczas gdy cztery najpopularniejsze stacje straciły jesienią słuchaczy, zyskało ich Radio Maryja. Toruńska rozgłośnia redemptorystów zanotowała w porównaniu z rokiem ubiegłym wzrost z 2,0 do 2,9 proc. udziału na rynku ogólnopolskim. Wyniki poprawiła też m.in. szósta Eska Rock (o 0,3 pkt. proc. - z 1,4 na 1,7 proc.).

DEON.PL POLECA


Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Tematy w artykule

Skomentuj artykuł

Duży wzrost słuchalności Radia Maryja
Wystąpił problem podczas pobierania komentarzy.
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.