Zapraszamy Panie na szkolenie komputerowe

Data rozpoczęcia: 28 marca 2015 godz. 09:00
Data zakończenia: 28 marca 2015 godz. 17:00
Miejscowość: Warszawa
Organizator: Europejskie Centrum Komunikacji i Kultury
Udział: Płatny
Europejskie Centrum Komunikacji i Kultury w Warszawie zaprasza na szkolenie przeznaczone dla osób, które rozpoczynają pracę w programie PowerPoint lub pragną usystematyzować swoją wiedzę o nim. Uczestniczki szkolenia poznają poszczególne funkcje programu zaczynając od edycji tekstu, wstawiania zdjęć, tabel, wykresów, a kończąc na narzędziach służących do zarządzania prezentacją. Możliwości programu kursantki zgłębiają tworząc podczas szkolenia własną prezentację.
Europejskie Centrum Komunikacji i Kultury gwarantuje podczas szkolenia:
niezbędne materiały do nauki Power Pointa, w tym autorski podręcznik (zachęcamy jednak do przyniesienia własnych zdjęć, na pendrajwach, co zapewni większą oryginalność tworzonych prezentacji);
dostosowanie tempa kursu do potrzeb i oczekiwań kursantek;
kameralne grupy (od 4 do 14 osób), w których każda uczestniczka może liczyć na indywidualne podejście trenera podczas zajęć praktycznych;
obiad;
certyfikat ukończenia szkolenia.
Podczas tego szkolenia zdobędziesz zupełnie nowe umiejętności, dzięki którym usprawnisz swoją pracę.

Od uczestników szkolenia wymagana jest znajomość środowiska Windows oraz podstawowej obsługi komputera. Bardzo przydatna okaże się znajomość innych programów z pakietu MS Office np. MS Word.

Szkolenie odbywa się według autorskiego programu opracowanego specjalnie na potrzeby Europejskiego Centrum Komunikacji i Kultury. Składa się z naprzemiennie następujących po sobie prezentacji możliwości programu oraz części praktycznej (ćwiczeń).

Po zakończeniu szkolenia uczestniczka nabędzie wiedzę na temat najczęściej wykorzystywanych funkcji programu Microsoft PowerPoint 2010 oraz pozna ich zastosowanie w praktyce. Każda uczestniczka posiądzie umiejętność tworzenia prezentacji multimedialnych składających się z wykresów, tabel, schematów organizacyjnych, grafik oraz animacji.

REJESTRACJA: Prosimy kliknąć na FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY i wybrać szkolenie z listy.