mo-records.pl
Jeśli chcesz nauczyć kogoś poławiania pereł, to zacznij od nauki pływania zamiast rzucać go na głęboką wodę.
Jeśli chcesz nauczyć kogoś poławiania pereł, to zacznij od nauki pływania zamiast rzucać go na głęboką wodę.
Logo źródła: Wychowawca Aneta Szczykutowicz / slo
Mimo przeładowanych programów nauczania i ogromnej liczby szkolnych testów, którym poddawani są uczniowie, konieczne jest rozwijanie ich motywacji wewnętrznej. Najważniejsza w realizacji tego celu jest chęć i pasja wychowawców oraz ich wzajemna współpraca.
Mimo przeładowanych programów nauczania i ogromnej liczby szkolnych testów, którym poddawani są uczniowie, konieczne jest rozwijanie ich motywacji wewnętrznej. Najważniejsza w realizacji tego celu jest chęć i pasja wychowawców oraz ich wzajemna współpraca.
PAP - Nauka w Polsce / slo
Pracownicy, którzy mają kontrolę nad projektem i układem miejsc w pracy, są nie tylko szczęśliwsi i zdrowsi, ale także o 32 procent efektywniejsi - donoszą naukowcy z University of Exeter, w Wielkiej Brytanii.
Pracownicy, którzy mają kontrolę nad projektem i układem miejsc w pracy, są nie tylko szczęśliwsi i zdrowsi, ale także o 32 procent efektywniejsi - donoszą naukowcy z University of Exeter, w Wielkiej Brytanii.
Logo źródła: Wychowawca Aneta Szczykutowicz / "Wychowawca" wrzesień 2010
Motywacja to pewnego rodzaju siła psychiczna, która niejako „zmusza” czy prowokuje człowieka do rozpoczęcia danej czynności i jej kontynuowania (Lens, Vansteenkiste 2006). Na motywację składają się takie aspekty, jak: podejmowana aktywność (np. odrabianie pracy domowej), stopień wysiłku wkładanego w wykonywaną czynność, trwanie tej czynności w czasie (mimo innych wydarzeń, np. ciekawy film w telewizji podczas przygotowywania się do egzaminu), własna skuteczność w osiągnięciu zamierzonego celu oraz satysfakcja płynąca z tej czynności (lub jej pozytywnych efektów).
Motywacja to pewnego rodzaju siła psychiczna, która niejako „zmusza” czy prowokuje człowieka do rozpoczęcia danej czynności i jej kontynuowania (Lens, Vansteenkiste 2006). Na motywację składają się takie aspekty, jak: podejmowana aktywność (np. odrabianie pracy domowej), stopień wysiłku wkładanego w wykonywaną czynność, trwanie tej czynności w czasie (mimo innych wydarzeń, np. ciekawy film w telewizji podczas przygotowywania się do egzaminu), własna skuteczność w osiągnięciu zamierzonego celu oraz satysfakcja płynąca z tej czynności (lub jej pozytywnych efektów).
wab / Łukasz Hanczakowski
Wypoczęci, rześcy, pełni entuzjazmu – tacy wracamy po wakacyjnym odpoczynku. Co zrobić, żeby przedłużyć ten stan i dobrze spożytkować zapasy świeżej energii?
Wypoczęci, rześcy, pełni entuzjazmu – tacy wracamy po wakacyjnym odpoczynku. Co zrobić, żeby przedłużyć ten stan i dobrze spożytkować zapasy świeżej energii?