Logo źródła: Przewodnik Katolicki Renata Krzyszkowska / slo
Rozmowa dwóch gimnazjalistów w tramwaju: "- Nie chce mi się uczyć, mam dosyć szkoły.- To załatw sobie papier, że masz dysleksję, będziesz miał spokój". Czy każdy dyslektyk, to potencjalny leń i naciągacz?
Rozmowa dwóch gimnazjalistów w tramwaju: "- Nie chce mi się uczyć, mam dosyć szkoły.- To załatw sobie papier, że masz dysleksję, będziesz miał spokój". Czy każdy dyslektyk, to potencjalny leń i naciągacz?
Logo źródła: PAP - Nauka w Polsce Karolina Olszewska / slo
Dyskalkulia może być rozumiana jako wrodzona niezdolność do ujmowania świata w kategoriach liczbowych. To specyficzne zaburzenie umiejętności arytmetycznych występuje u około 6 proc. dzieci objętych masowym nauczaniem.
Dyskalkulia może być rozumiana jako wrodzona niezdolność do ujmowania świata w kategoriach liczbowych. To specyficzne zaburzenie umiejętności arytmetycznych występuje u około 6 proc. dzieci objętych masowym nauczaniem.