"Puls Biznesu": Zakupy online? Raz na jakiś czas

PAP / psd

42 proc. respondentów uważa, iż zakupy w internecie mogą być ryzykowne, ale nie zmienia do faktu, że i tak ich dokonują - informuje "Puls Biznesu", powołując się na raport firmy Gemius.

Jak wynika z raportu, 72 proc. internautów miało okazję zrobić zakupy online. Respondenci oceniali, że są one wygodne, nieskomplikowane, tańsze niż te tradycyjne i zajmują mniej czasu.

Jednak mimo to okazuje się, że e-zakupy nie są codziennością dla polskich internautów. 60 proc. robi je tylko kilka razy do roku lub rzadziej, a tylko 20 proc. - kilka razy w miesiącu lub częściej. Co piąty ankietowany planuje częściej tak robić zakupy, ale 61 proc. uważa, że częstotliwość się ta nie zmieni.

Według badań najlepiej w sieci sprzedają się książki, płyty i filmy, sprzęt RTV i AGD oraz odzież, biżuteria i dodatki.

DEON.PL POLECA


Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Tematy w artykule

Skomentuj artykuł

"Puls Biznesu": Zakupy online? Raz na jakiś czas
Wystąpił problem podczas pobierania komentarzy.
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.