"Dobre produkty, bo niepolskie"

"Gazeta Wyborcza" / PAP / slo

Nasze firmy wstydzą się przyznać, że robią swoje produkty w Polsce. Tylko co czwarta (28 proc.) tym się chwali, a jeszcze mniej (13 proc.) podpiera się polskością w promocji swoich towarów nawet w kraju - informuje "Gazeta Wyborcza".

Tak wynika z badań stowarzyszenia PEMI, które w ramach akcji "590 powodów, dla których warto kupować polskie produkty", przypytało 1244 firm.

Psycholog biznesu Jacek Santorski wskazuje, że za mało pozytywnej narracji w życiu społecznym, polityce, kulturze, przekłada się na stan ducha przedsiębiorców i menedżerów. - To nie jest kwestia "promocji marki", tylko tego, na ile jesteśmy z siebie dumni - podkreśla.

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Tematy w artykule

Skomentuj artykuł

"Dobre produkty, bo niepolskie"
Wystąpił problem podczas pobierania komentarzy.
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.