Japońska reklama zachwyciła internautów. Przypomina o tym, jak ulotne jest ludzkie życie [WIDEO]

W trwającej 1,5 min. reklamie zagrały aż 72 aktorki. Każda z nich reprezentuje jeden rok z życia tej samej postaci.


Reklama zaczyna się o nagrania małego dziecka, które jest położone w łóżeczku; od tej chwili dzieje się coś niezwykłego. Każda z sekund filmu to jeden rok z życia jego bohaterki. Nagrana w technice "stop-action" reklama stała się internetowym wiralem, który skłania do refleksji nad przemijaniem ludzkiego życia.


Spot reklamuje japońską firmę spożywczą Glico. Jak wam się podoba?

 

 

Tłumaczenie z języka japońskiego:

 

Około 100 lat temu średnia długość życia na świecie wynosiła tylko 31 lat. Dziś wynosi 71,8 lat.

Bohaterkę, która z roku na rok jest coraz starsza, grają 72 aktorki, od 0 do 71 lat (ich naturalny wiek).

Proszę czerpać z tej radosnej historii.
Życzymy wszystkim zdrowego, pełnego uśmiechów życia!

 

Wspomóż Nas

Twoja ocena:

Średnia ocen:

4.71

Liczba głosów:

14

 

 

Komentarze użytkowników (0)

Sortuj według najnowszych

Facebook @portalDEONTwitter @deon_plYouTube @portalDEONplInstagram @deon_plKontakt

Logowanie

 
Opcja umożliwiająca automatyczne logowanie w serwisie przy kolejnej wizycie. Jest aktywna do momentu wylogowania.
zarejestruj się zapomniałeś hasła?