Gazeta Wyborcza: Media według PiS

„Media te mają być podzielone na następujące kategorie: propisowskie, antypisowskie, obojętne i lokalne mutacje centralnych korporacji (Agora, ITI)” – czytamy w instrukcji kierownictwa PiS dla posłów partii, którą ujawnia "Gazeta Wyborcza".

 

A wszystko w związku z jesiennymi wyborami do parlamentu. Ugrupowanie przygotowuje się do kampanii, także tej, realizowanej poprzez media.

 

Wyborcze reklamy PiS trafią prawdopodobnie tylko do "propisowskich" i "obojętnych".

 

Członkowie ugrupowania otrzymują również zalecenia dotyczące tematów swoich wypowiedzi.

 

Instrukcje dla członków PiS dotyczące mediów opisuje "Gazeta Wyborcza".

Wspomóż Nas

Twoja ocena:

Średnia ocen:

3.67

Liczba głosów:

3

 

 

Komentarze użytkowników (2)

Sortuj według najnowszych

Zgłoś do moderacji

~Groszek 15:29:58 | 2011-05-27
PIS jest partia najbardziej uczuloną na media. Ale zalecenie odnośnie zachowania posłów - dokładne wytyczne, dostają w każdej partii.

Za to PO i Tusk uczuleni są na sondaże. Donald podejmuje decyzje nie według
zdrowego rozsądku i zasad gospodarczych, ale tak by rosły słupki, lub by chociaż nie spadały. Szczegółowe wytyczne dla posłów i działaczy rozsyła sms-ami, dlatego wszyscy mówią jak wytresowane papugi.

Oceń odpowiedz

Zgłoś do moderacji

~DNA 10:50:51 | 2011-05-27
A media w/g wyborczej ?

Oceń odpowiedz

Facebook @portalDEONTwitter @deon_plYouTube @portalDEONplInstagram @deon_plKontakt

Logowanie

 
Opcja umożliwiająca automatyczne logowanie w serwisie przy kolejnej wizycie. Jest aktywna do momentu wylogowania.
zarejestruj się zapomniałeś hasła?