Zmierzch wielkich stacji telewizyjnych

(fot. espensorvik / Foter / CC BY)

W wakacje padł rekord niskiej oglądalności czterech największych stacji telewizyjnych: TVP 1, TVP 2, TVN i Polsatu. Ich łączny udział w rynku spadł do 39,5 proc. - pisze "Gazeta Wyborcza", powołując się na dane firmy Nielsen Audience Measurement.

 

Zaś w II kwartale 2013 r. wielka czwórka zanotowała 46-proc. udział w rynku - po raz pierwszy w historii poniżej 50 proc.

 

Widzów odbierają im przede wszystkim kanały tematyczne. Zmiany przyspieszyła też, zakończona w lipcu, cyfryzacja telewizji - teraz dostępnych jest 19 darmowych kanałów naziemnych, podczas gdy jeszcze niedawno wybór ograniczał się najwyżej do 7 - wylicza "GW".

 

 

 

Wspomóż Nas
Tagi: telewizja, media

Twoja ocena:

Średnia ocen:

4

Liczba głosów:

4

 

 

Komentarze użytkowników (1)

Sortuj według najnowszych

Zgłoś do moderacji

~Kafka 08:34:04 | 2013-08-13
Chyba ludzie nie chcą oglądać mainstreamowych stacji, na dodatek dokładnie w tym czasie jaki narzuca telewizyjna ramówka. Tego typu newsy jakoś nie zauważają innej tendenji: ludzie odchodzą od telewizji na rzecz komputerów. Telewizor odgrywa jedynie rolę bardziej wypasionego i większego monitora. Wielu moich znajomych w średnim wieku nie ogląda prawie telewizji, bo korzysta z internetu i tam ogląda newsy. Młodzi w ogóle nie są zainteresowani telewizją. Pozostają jedynie dzieci, a i te nie na długo. To raczej nie zmierzch tych stacji, ale TV jaką znamy w ogóle.

Oceń odpowiedz

Facebook @portalDEONTwitter @deon_plYouTube @portalDEONplInstagram @deon_plKontakt

Logowanie

 
Opcja umożliwiająca automatyczne logowanie w serwisie przy kolejnej wizycie. Jest aktywna do momentu wylogowania.
zarejestruj się zapomniałeś hasła?