83 mln zł z reklam dla TVP za Euro2012

Każdy 24 meczów fazy grupowej Euro 2012 oglądało średnio 6,38 mln widzów - wynika z badań firmy Nielsen Audience Measurement, a informuje o tym "Dziennik Gazeta Prawna". Za spoty reklamowe Telewizja Polska zainkasowała dotąd 83 mln zł.

 

Największą widownię zgromadził mecz Polska-Rosja, który oglądało średnio 14,68 mln widzów, co oznacza, że widziało go aż 81,3 proc. zasiadających w tym momencie przed telewizorami. Mecz otwarcia Polska-Grecja oglądało 13,7 mln widzów.

 

TVP wyemitowała dotąd 3 tys. spotów reklamowych (12,5 godz. reklam), za które reklamodawcy zapłacili brutto 83 mln zł. Najwięcej na ten cel wydały: Coca-Cola (9 mln zł) i McDonald’s (8,3 mln zł).

Wspomóż Nas
Tagi: tvp, euro 2012

Twoja ocena:

Średnia ocen:

2

Liczba głosów:

2

 

 

Komentarze użytkowników (1)

Sortuj według najnowszych

Zgłoś do moderacji

~Sakaszwili 11:10:19 | 2012-06-21
A ile zarobiła TVP dzięki spotom Ministerstwa Rolnictwa z gwiazdą telenoweli rządowej Sawickim?! Czy to był wkład rządu i EU w pomoc mającej kłopoty finansowe TVP czy może już nieformalne dofinasowanie molocha telewizyjnego?
Ciekawe czy po wyemitowaniu owych spotów z Sawickim oglądalność wzrosła czy spadła?

Oceń odpowiedz

Facebook @portalDEONTwitter @deon_plYouTube @portalDEONplInstagram @deon_plKontakt

Logowanie

 
Opcja umożliwiająca automatyczne logowanie w serwisie przy kolejnej wizycie. Jest aktywna do momentu wylogowania.
zarejestruj się zapomniałeś hasła?