PAP / tk
Bardzo duże zainteresowanie Rzymian i turystów z całego świata wywołał polski billboard, jaki pojawił się przed Koloseum. Ustawiony tam został w ramach akcji rządu RP pod hasłem "Stop Russia now!"
Bardzo duże zainteresowanie Rzymian i turystów z całego świata wywołał polski billboard, jaki pojawił się przed Koloseum. Ustawiony tam został w ramach akcji rządu RP pod hasłem "Stop Russia now!"
PAP / pk
Firmy z Gdyni stworzyły system do mierzenia skuteczności reklamy zewnętrznej. Innowacyjne urządzenie do monitorowania nośników reklamy - billboardów, reklamy wielkoformatowej, citylightów - ma pomóc w planowaniu bardziej skutecznych kampanii reklamowych.
Firmy z Gdyni stworzyły system do mierzenia skuteczności reklamy zewnętrznej. Innowacyjne urządzenie do monitorowania nośników reklamy - billboardów, reklamy wielkoformatowej, citylightów - ma pomóc w planowaniu bardziej skutecznych kampanii reklamowych.
PAP / drr
Wystudiowana poza, oficjalny półuśmieszek, policzki "rumiane jak jabłuszko", żadnych zmarszczek, w koszuli z krawatem lub z odpiętym górnym guzikiem - kto to? Polityk na billboardzie.
Wystudiowana poza, oficjalny półuśmieszek, policzki "rumiane jak jabłuszko", żadnych zmarszczek, w koszuli z krawatem lub z odpiętym górnym guzikiem - kto to? Polityk na billboardzie.
PAP/ pszajer
Do połowy stycznia w kilku punktach stolicy wisieć będą billboardy z wizerunkiem górnika, oświetlającego promieniami swojej lampki Warszawę. To pierwsza tego typu kampania promocyjna górnictwa węgla kamiennego poza Śląskiem.
Do połowy stycznia w kilku punktach stolicy wisieć będą billboardy z wizerunkiem górnika, oświetlającego promieniami swojej lampki Warszawę. To pierwsza tego typu kampania promocyjna górnictwa węgla kamiennego poza Śląskiem.
PAP/ pszajer
Do połowy stycznia w kilku punktach stolicy wisieć będą billboardy z wizerunkiem górnika, oświetlającego promieniami swojej lampki Warszawę. To pierwsza tego typu kampania promocyjna górnictwa węgla kamiennego poza Śląskiem.
Do połowy stycznia w kilku punktach stolicy wisieć będą billboardy z wizerunkiem górnika, oświetlającego promieniami swojej lampki Warszawę. To pierwsza tego typu kampania promocyjna górnictwa węgla kamiennego poza Śląskiem.