Gazeta Polska Codziennie / slo
50 tys. złotych kosztowało zrzucanie ulotek akcji "Orzeł może" przez śmigłowce wojskowe - ustaliła nieoficjalnie "Codzienna" w Ministerstwie Obrony Narodowej.
50 tys. złotych kosztowało zrzucanie ulotek akcji "Orzeł może" przez śmigłowce wojskowe - ustaliła nieoficjalnie "Codzienna" w Ministerstwie Obrony Narodowej.
PAP / slo
Piątkowa "Rzeczpospolita" napisała, że TVP udzieliła na spot reklamowy z udziałem ministra rolnictwa Marka Sawickiego dużego rabatu. Według "Rz" resort rolnictwa miał zapłacić za emisję niespełna pół miniona zł - pięciokrotnie taniej niż koszty szacowane przez media. Zdaniem gazety TVP "sponsoruje polityka za publiczne pieniądze".
Piątkowa "Rzeczpospolita" napisała, że TVP udzieliła na spot reklamowy z udziałem ministra rolnictwa Marka Sawickiego dużego rabatu. Według "Rz" resort rolnictwa miał zapłacić za emisję niespełna pół miniona zł - pięciokrotnie taniej niż koszty szacowane przez media. Zdaniem gazety TVP "sponsoruje polityka za publiczne pieniądze".