Człowiek fanatyczny początkowo sprawia wrażenie dającego wiele wolności, szeroko otwierającego drzwi. Wszystko wolno, na wszystko można sobie pozwolić. Ale z czasem ta przestrzeń się zawęża. Robi się ciasno.
Człowiek fanatyczny początkowo sprawia wrażenie dającego wiele wolności, szeroko otwierającego drzwi. Wszystko wolno, na wszystko można sobie pozwolić. Ale z czasem ta przestrzeń się zawęża. Robi się ciasno.
Nie uczynił tego żaden wampir, nie doprowadził do tego żaden terrorysta, lecz chrześcijanin skrupulatnie przestrzegający przepisów religijnych i punktualnie stawiający się na niedzielną mszę świętą, broniący krzyża i innych religijnych gadżetów, które niegdyś były świętymi symbolami.
Nie uczynił tego żaden wampir, nie doprowadził do tego żaden terrorysta, lecz chrześcijanin skrupulatnie przestrzegający przepisów religijnych i punktualnie stawiający się na niedzielną mszę świętą, broniący krzyża i innych religijnych gadżetów, które niegdyś były świętymi symbolami.
Jedną z głównych przyczyn niewiary jest fałszywy wizerunek Boga. W ten sposób najbardziej skutecznie dezawuuje się wiarę i religię.
Jedną z głównych przyczyn niewiary jest fałszywy wizerunek Boga. W ten sposób najbardziej skutecznie dezawuuje się wiarę i religię.
Czy słusznie uznano matkę i jej siedmiu zamordowanych synów za fanatyków? Niektórzy mówią, że tak...
Czy słusznie uznano matkę i jej siedmiu zamordowanych synów za fanatyków? Niektórzy mówią, że tak...
KAI / drr
Szkolne podręczniki islamskie w Pakistanie propagują fanatyzm religijny, dyskryminują mniejszości i zachęcają do konfliktów międzyreligijnych. W ten sposób działacze katoliccy z Krajowej Komisji "Sprawiedliwość i Pokój" (NCJP) ocenili stan nauczania w szkołach tego kraju w raporcie "Oświata czy fanatyczna alfabetyzacja".
Szkolne podręczniki islamskie w Pakistanie propagują fanatyzm religijny, dyskryminują mniejszości i zachęcają do konfliktów międzyreligijnych. W ten sposób działacze katoliccy z Krajowej Komisji "Sprawiedliwość i Pokój" (NCJP) ocenili stan nauczania w szkołach tego kraju w raporcie "Oświata czy fanatyczna alfabetyzacja".