Włochy: król makaronów w obronie rodziny

(fot. Nina Matthews Photography / flickr.com / CC BY)

Na odważny gest w obronie rodziny zdecydował się włoski król makaronów Guido Barilla. W wywiadzie dla Radia 24 oświadczył, że nosząca jego nazwisko firma nigdy nie wykorzysta w reklamie popularnych dziś spotów gejowskich.

 

"My mamy zdecydowanie inną kulturę. Dla nas pojęcie rodziny jest święte i pozostaje jedną z podstawowych wartości firmy. Nie wyprodukujemy spotu gejowskiego, bo nasza rodzina jest rodziną tradycyjną" - oświadczył Barilla. Zastrzegł on jednak, że nie powoduje nim brak szacunku dla homoseksualistów, ale po prostu fakt, że się z nimi nie zgadza.

Rodzina, do której my się zwracamy, jest rodziną klasyczną, w której podstawową rolę odgrywa kobieta, będąca kulturowym centrum życia rodzinnego - podkreślił prawnuk twórcy najpopularniejszych we Włoszech makaronów. Barilla przyznał, że w domu każdy ma prawo robić, co chce, i geje mogą być nawet małżeństwem. Nie można jednak zakłócać życia innych, a tym w jego przekonaniu są adopcje dla par homoseksualnych, bo dotyczą osoby, która sama nie może decydować. Podkreślił, że mówi to jako ojciec, który dobrze wie, jak trudno jest wychować dzieci.

Guido Barilla słono zapłaci za te słowa. Stowarzyszenia gejowskie wzywają do bojkotu produktów firmy Barilla. Liczą na wsparcie środowisk homoseksualnych w innych krajach. Guido Barilla nie przejmuje się bojkotem. "Jeśli im się to nie podoba, nie muszą jeść naszego makaronu. Nie można się podobać wszystkim" - oświadczył włoski król makaronów.

 

 

 

 

 

 

 

 

Wspomóż Nas

Twoja ocena:

Średnia ocen:

0

Liczba głosów:

0

 

 

Komentarze użytkowników (8)

Sortuj według najnowszych

Zgłoś do moderacji

~Rodak 20:25:10 | 2013-09-27
Kupiłem już 10 paczek makaronu!

Oceń odpowiedz

Zgłoś do moderacji

~aka 16:46:34 | 2013-09-27
Odważne, odważne. Niby 2% populacji (sami twerdzą, ze dużo więcej), ale jak słyszalni w mediach (tzw. opiniotwórczych), jak potrafią zakrzyczeć każdego, kto ma odmienne zdanie

Oceń odpowiedz

Zgłoś do moderacji

velario 16:00:53 | 2013-09-27
Decyzja przedsiębiorcy o kierunku akcji reklamowej i wykorzystaniu w niej przekazu najbardziej trafnego do tzw. targetu nie nosi żadnych znamion odwagi. To rzecz najzwyczajniejsza na świecie. 

Oceń odpowiedz

Zgłoś do moderacji

~facet 14:44:48 | 2013-09-27
Gdzie można kupić ten makaron? Chętnie kupię kilka paczek :)

Oceń odpowiedz

Zgłoś do moderacji

~mamma 14:40:00 | 2013-09-27
Często kupowałam , teraz będę jeszcze częściej.Brawo za odwagę!

Oceń odpowiedz

Zgłoś do moderacji

jazmig 11:19:20 | 2013-09-27
Homoseksualiści stanowią 2% populacji, więc ich bojkotu nikt nie zauważy.

Oceń odpowiedz

Zgłoś do moderacji

~aka 11:17:17 | 2013-09-27
Oby inne firmy zdobyły sie na odwagę

Oceń odpowiedz

Zgłoś do moderacji

~Szczep OCD 22:41:49 | 2013-09-26
Zawsze ceniłem ten makaron. Od dzisiaj dla będzie n.1.

Oceń odpowiedz

Facebook @portalDEONTwitter @deon_plYouTube @portalDEONplInstagram @deon_plKontakt

Logowanie

 
Opcja umożliwiająca automatyczne logowanie w serwisie przy kolejnej wizycie. Jest aktywna do momentu wylogowania.
zarejestruj się zapomniałeś hasła?