„Gość Niedzielny” liderem wśród tygodników

KAI / psd

„Gość Niedzielny” jest nadal liderem wśród największych tygodników opinii w Polsce. Z danych Związku Dystrybucji i Kontroli Prasy wynika, że pod względem sprzedaży czasopismo utrzymuje nieprzerwanie swoją pozycję od grudnia 2009 r. W lutym, ze sprzedażą na poziomie 139019 egz., tygodnik zanotował ponad 5-proc. wzrost w porównaniu z tym samym miesiącem roku ubiegłego.

Tuż za nim znalazła się „Polityka”, której sprzedano w badanym okresie o 4705 egz. mniej niż „Gościa”. Tym samym zanotowała ponad 10-proc. spadek sprzedaży w stosunku do tego samego miesiąca 2009 r.

Na trzecim miejscu uplasował się "Newsweek Polska" - 106454 egz., na czwartym „Wprost”, którego sprzedaż była o ponad 30 proc. mniejsza niż w tym samym miesiącu roku ubiegłego. Sprzedaż „Tygodnika Powszechnego” wynosiła w lutym 2010 roku 21,8 tys. egz., czyli o 4,9 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu 2009 roku.

„Przewodnik Katolicki” zanotował sprzedaż w wysokości 28372, co oznacza spadek o 0,03 proc. w badanym okresie. Tygodnik „Niedziela” nie jest członkiem ZDKP i nie udostępnia danych sprzedażowych.

DEON.PL POLECA

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

„Gość Niedzielny” liderem wśród tygodników
Wystąpił problem podczas pobierania komentarzy.
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.