Obok tej reklamy nie da się przejść obojętnie. Szczególnie na początku Wielkiego Postu [WIDEO]

Wielki Post to świetny czas na zmiany. Chociaż twórcy tej reklamy nie stworzyli jej z myślą o 40-dniowej pokucie, jej przekaz może stać się wspaniałą wielkopostną inspiracją dla zapracowanych rodziców oraz... ich dzieci.

 

Poznaj historię Scarlett - nastolatki, która bardzo chciała spędzać czas ze swoim tatą. Problem polegał na tym, że jej ojciec był zawsze zajęty. Zobacz, co zrobiła rezolutna dziewczyna.

 

Ta animacja chwyta za serce. Nikt nie spodziewał się takiego zakończenia>>


Przekaz płynący z tej reklamy jest bardzo bogaty. Z jednej strony uwrażliwia rodziców na potrzeby swoich dzieci. Z drugiej strony pokazuje dzieciom, że czasem i one powinny "zawalczyć" o uwagę zapracowanych dorosłych. Jeśli wspólnie połączy się siły, można zdziałać znacznie więcej.


Niech ta reklama stanie się dobrym impulsem na czas Wielkiego Postu. Może naszym postanowieniem będzie po prostu większa ilość spędzanego wspólnie czasu? To już bardzo wiele.

 

 

Wspomóż Nas

Twoja ocena:

Średnia ocen:

5

Liczba głosów:

23

 

 

Komentarze użytkowników (2)

Sortuj według najnowszych

Zgłoś do moderacji

daria-wangler 10:07:57 | 2016-02-13
To nie na dzieciach powina być kładziona odpowiedzialność za istnienie i utrzymywanie relacji z rodzicem. W tej eklamie w mojej opinii dziecko pokazane jest jako to, które zostało wepchniete w rolę rodzica, dbającego o dom i relacje. Dziecko, które jest ciagle odrzcane przez rodzica, bo ten nie chce z nim spędzać czasu w pewnym momencie się poddaje i szuka sobie alternatyw poza rodzinom..albo zamka się w sobie. Wydaje mi się, że zdanie "pokazuje dzieciom, że czasem i one powinny <zawalczyć> o uwagę swoch zapracowanych rodziców" jest w swoim przekazie równe z tym: "jak rodzic jest nieporadnym rodzicem to ty przejmij jego rolę i zadbaj o dom i relacje w nim panujące". Uwaga rodzica nie powinna być tym, o co "czasami powinno się zawalczyć" , ale czymś co się dziecku NALEŻY z samego faktu, ze jest dzieckiem. Reklama ta przede wszystkim bardzo mnie zasmuciła.. i owszem stała się inspiracją na "Wielki Post", aby się zastanwić czy i my nie wymagamy od dzieci, by sprostały roli dorosłego..

Oceń 17 1 Pokaż odpowiedzi odpowiedz

Facebook @portalDEONTwitter @deon_plYouTube @portalDEONplInstagram @deon_plKontakt

Logowanie

 
Opcja umożliwiająca automatyczne logowanie w serwisie przy kolejnej wizycie. Jest aktywna do momentu wylogowania.
zarejestruj się zapomniałeś hasła?