Amerykańska "odnowa" aut w Polsce

(fot. unsplash.com / CC0 1.0)

Ziebart, zajmujący się renowacją samochodów, chce zbudować w Polsce sieć franczyzową. Zaczyna od mniejszych punktów - informuje "Puls Biznesu".

 

Samochód zazwyczaj trafia do warsztatu wtedy, gdy coś się w nim zepsuje lub gdy musi przejść przegląd. Kilku przedsiębiorców z Poznania uznało, że można przekonać Polaków do tego, by zaczęli wydawać pieniądze nie tylko na konieczne naprawy, ale też na renowacje oraz odświeżanie, ochronę i personalizację wyglądu auta. Skontaktowali się z amerykańską grupą Ziebart, uzyskali licencję franczyzobiorcy i ruszają w Polskę.

 

- Ziebart to marka, która ma pół wieku historii w USA, ale w Polsce nie jest rozpoznawalna, niska jest też świadomość usług z zakresu auto detailingu, czyli kompleksowego czyszczenia, konserwacji i renowacji samochodu. Będziemy inwestować w to, żeby zmienić ten stan rzeczy - mówi prezes Ziebart Polska Bartosz Liszkowski.

 

- Celujemy w duże miasta, w tym roku startujemy powoli i chcemy mieć 3-5 punktów, a w przyszłym przyspieszamy i otworzymy około 10 - zapowiada Liszkowski.

 

Wspomóż Nas

Twoja ocena:

Średnia ocen:

5

Liczba głosów:

7

 

 

Komentarze użytkowników (0)

Sortuj według najnowszych

 

 

Po godzinach 

Logowanie

 
Opcja umożliwiająca automatyczne logowanie w serwisie przy kolejnej wizycie. Jest aktywna do momentu wylogowania.
zarejestruj się zapomniałeś hasła?
Zaloguj przez Facebook