Jak poprawić atmosferę w pracy?

Anna Góra
Niedziela, 23 lipca 2017, godz. 18:14
Życie poza pracą jest często pełne trudności. Po co mamy dokładać ich sobie nawzajem w pracy?
więcej

Matka Teresa robi furorę na konferencji o zarządzaniu

ed
Niedziela, 15 stycznia 2017, godz. 07:00
Poświęciła życie dla trędowatych i ubogich, nie bała się pójść na całość za Jezusem. To dla świata raczej mało atrakcyjne, a jednak stała się dla niego wzorem. Dostała Nagrodę Nobla, znalazła się na okładce magazynu "Time". Zrobiła furorę na konferencji o zarządzaniu. Czym zaskoczyła menadżerów i dyrektorów?
więcej

Gdzie nie powinien pracować katolik?

Wieczernik
Jan Halbersztat / slo
Poniedziałek, 9 stycznia 2017, godz. 07:00
Czy są zajęcia, które w dzisiejszym świecie są legalne, powszechne, "zwyczajne" - a które my, chrześcijanie powinniśmy odrzucić właśnie dlatego, że jesteśmy chrześcijanami?
więcej

Metoda SMART - jak sprytnie formułować cele?

projektantczasu.pl/ youtube.com
Sobota, 7 stycznia 2017, godz. 09:29
SMART to sposób formułowania celów, który zwiększa szansę na ich realizację i jest niezbędnym elementem planowania.
więcej

Większa aktywizacja bezrobotnych? Albo teraz, albo nigdy

PAP/ ed
Wtorek, 3 stycznia 2017, godz. 09:04
Spółdzielnię socjalną będą mogły założyć trzy osoby, obecnie musi być ich pięć. Wzrośnie też wysokość wsparcia - informuje "Rzeczpospolita".
więcej

Wygrywają tylko ci, którzy są skuteczni

Dziennik Polski
Ewa Piłat
Czwartek, 1 grudnia 2016, godz. 05:04
Wizerunek i relacje. One dziś decydują o wszystkim. Pod koniec lat 90. handlowców i usługodawców uczono przede wszystkim efektywnych technik sprzedaży. Kto je opanował, mógł być pewien dobrego wyniku w biznesie. Jednak czas dominacji technik sprzedaży szybko i definitywnie się skończył.
więcej

Co motywuje pracowników? Wynik badania

PAP/ ed
Sobota, 12 listopada 2016, godz. 14:03
Stale zmieniający się rynek pracy, rosnący udział pokolenia millenialsów oraz ewolucja oczekiwań stawianych pracodawcom sprawiają, że motywowanie i budowanie zaangażowania pracowników nabierają znaczenia w bardzo szybkim tempie.
więcej

Mobbing. Nie reagujesz?

Sylvia Schneider
Piątek, 30 września 2016, godz. 07:19
Ponad półtora miliona ludzi doświadczyło już mobbingu, z czego jedna trzecia to kobiety. Mobbing to przytyki, intrygi, obmowa, jątrzenie pracowników przeciw sobie, ukryte i otwarte dyskryminowanie, rozgłaszanie plotek, celowe odsuwanie kogoś od czegoś - to szerokie spektrum działań, które dotykają, ranią, obrażają, szkodzą.
więcej

Warto dawać z siebie wszystko w pracy?

Arnold A. Lazarus, Clifford N. Lazarus, Allen Fay
Sobota, 27 sierpnia 2016, godz. 08:20
H. bardzo ciężko pracował, próbując udowodnić swoim szefom, jak doskonałym jest pracownikiem. W efekcie jego praca stała się dla niego ważniejsza od wszystkich i wszystkiego. Przypłacił to dwoma rozwodami, ale wciąż wierzył, że warto dawać z siebie wszystko w biurze...
więcej

To jezuicki sekret skutecznego przywództwa

Chris Lowney
Wtorek, 2 sierpnia 2016, godz. 08:19
Po 7 latach odszedł z zakonu jezuitów. Nie zajął się atakowaniem Kościoła, tylko bankowością. Osiągnął międzynarodowy sukces i zdradza, jak to się robi.
więcej

 

 

 

 

Inteligentne Życie 

Logowanie

 
Opcja umożliwiająca automatyczne logowanie w serwisie przy kolejnej wizycie. Jest aktywna do momentu wylogowania.
zarejestruj się zapomniałeś hasła?
Zaloguj przez Google
Zaloguj przez Facebook